رویدادها آرشیو خبر ها
جواهر غمگین بانو‌ی پیر به خانه بازگشت

جواهر غمگین بانو‌ی پیر به خانه بازگشت

 

با اینکه به نظر می‌رسد جواهر سابق یووه از چشم‌ مدیران این تیم افتاده، او با یک چمدان کوچک از تعطیلات تابستانی‌اش در فلوریدا به خانه بازگشت تا سرنوشت آینده‌اش را رقم بزند.

 

پرواز پائولو دیبالا مهاجم 25 ساله یوونتوس ساعت 10:15 دقیقه صبح امروز (13:45 به وقت ایران) در فرودگاه Caselle تورین به زمین نشست و این بازیکن در حالیکه به سئوالات خبرنگاران حاضر در محوطه بیرونی فرودگاه پاسخی نداد و تنها به تکان دادن دست برای آنها اکتفا کرد، سوار بر ماشین جیپ ارسالی از طرف باشگاه یوونتوس، مستقیماً به خانه‌اش رهسپار شد. او به احتمال فراوان صبح فردا جمعه برای انجام آزمایشات پزشکی به J Medical برود.

 

 

دیبالا قرار است عصر امروز و پس از پایان تمرینات بعداز ظهر یوونتوس در کونتیناسا، ضمن دیدار با هم‌تیمی‌هایش، به صورت اختصاصی با مائوریتسیو ساری در خصوص ایده‌ها و نقش در نظر گرفته‌اش برای او و شرایط ادامه همکاری با یوونتوس در فصل آتی صحبت کند.

 

در حالیکه مذاکرات فشرده برای فراهم شدن سریعتر شرایط معاوضه پائولو دیبالا با روملو لوکاکو در منچستر در حال برگزاری است، بازیکن آرژانتینی بیانکونری قرار است به زودی با پاول ندود و فابیو پاراتیچی نیز دیدار کند.

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: